۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

رئیس فدراسیون جهانی فوتبالدستی:

استقبال از رقابتهای انتخابی تیم ملی ایران قابل توجه است

استقبال از رقابتهای انتخابی تیم ملی ایران قابل توجه است

رئیس فدراسیون جهانی فوتبالدستی با اشاره به استقبال خوب بازیکنان از رقابتهای انتخابی تیم ملی ایران، گفت: از اینکه به تهران آمده‌ام، خیلی خوشحال هستم و تلاش مسئولان فوتبالدستی و فدراسیون انجمن‌های ورزشی در اعتلای این رشته برایم قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، "فقید لوناس" ضمن بیان این مطلب افزود: فوتبالدستی ایران پتانسیل خوبی دارد و من سال گذشته موفقیت آنها را در مسابقات جام جهانی "نانت" از نزدیک دیدم. البته شما باید به بانوان و جوانان توجه داشته باشید، زیرا فوتبالدستی در ایران پتانسیل خوبی دارد و می‌توانید در مسابقات مهم جهانی، نتایج خوبی را بگیرید.

رئیس فرانسوی فدراسیون جهانی فوتبالدستی در ادامه گفت: خوشبختانه آقایان علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و شریف‌زاده رئیس انجمن فوتبالدستی، به این رشته توجه دارند و من در فرانسه این علاقه‌مندی را لمس کردم.

فقید لوناس در ادامه گفت: تعامل میان فدراسیون جهانی و ایران یک همکاری خوب و دو طرفه است و ما برای پیشرفت فوتبالدستی این کشور، آماده همکاری بیشتر هستیم. آرزو می‌کنم ایرانی‌ها در مسابقات جام جهانی فرانسه در سال جاری به موفقیت‌های خوبی برسند.

کد خبر 2129699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha